mandag, november 26, 2007

Gaute i "Beat for Beat"

Fredag 7.desember gjør Gaute en gjesteopptreden i NRK 1 - han skal delta i "Beat for Beat".


Opptakene ble gjort for en stund siden, og det er en godt fornøyd Gaute som kan fortelle om opplevelsen:

- Å være med i "Beat for Beat" er noe jeg har ønsket lenge. Det var med ærefrykt jeg møtte opp, for det er en produksjon med særdeles proffe folk i alle ledd. Men det gikk over all forventning, og jeg gleder meg til å se programmet på TV.

- Hvem var du på lag med?
- Da jeg fikk spørsmål om å være med, var det helt naturlig for meg å spørre Guro Dugstad om å være makkeren min. Hun har en fantastisk stemme, og synger sammen med meg i "Gaute and the Goodfellas Band".

- Vant dere da?
- Haha, det kan jeg selvsagt ikke si noe om. Og så lenge jeg jobber for TV 2 trodde jeg ikke at jeg skulle si dette - men se gjerne på NRK 1 fredag 7.desember kl 19.55. Da får du både se og høre hvordan Guro og jeg gjorde det.

Les mer:
Autofil møter Farmen (NRK.no)
«Storband-Gaute» klar for Beat for Beat (Romsdals Budstikke)